UXDE dot Net

Najhoršie jedlá, ktoré môžete zjesť po cvičení

By -

Otázka: Aká je najhoršie vec, ktorú môžem zjesť po tréningu? Chcela by som zhodiť, ale neviem čo jesť aby som spôsobila čo najmenej škody.

Odpoveď: Ihneď po tom, ako docvičíte, odporučil by som vám vyhnúť sa potravinám s vysokým obsahom tuku- nie preto, že by boli zlé vo všeobecnosti, ale preto lebo máte na viac. Práve ste sa potili asi 30 alebo 40 minút, takže môžete žať odmenu z tejto unikátnej biochemickej príležitosti ktorú vám cvičenie poskytuje.

Po tréningu by ste mali uprednostniť bielkoviny a sacharidy, aby ste čo najviac uľahčili vášmu telu proces obnovy a prospech z uprednostňovania vašich svalov spaľovať sacharidy. Keď cvičíte, vaše telo využíva sacharidy, ako napr. glykogén ktorý je uložený vo vašich svaloch. Nízky obsah glykogénu vo svaloch sa spája so zníženou imunitou a zníženým výkonom počas za sebou nasledujúcich cvičeniach.

Toto sú dva znaky že vaše telo preferuje ukladanie svalovej energie na vrch a to môže byť jedným z dôvodov, prečo po cvičení je práve ten čas, kedy vaše telo prednostne spaľuje sacharidy z vašich svalov. Nevyužiť to by bol zločin!

Avšak jedlá predovšetkým zo sacharidov a bielkovín s minimom tuku sú najlepšie hneď po cvičení. Po čase vaše svaly už nebudú mať takú vysokú schopnosť zlučovať sa so sacharidmi. O 4 až 5 hodín toto obdobie končí, ľudia budú znižovať typ a množstvo sacharidov v ich jedle, zatiaľ čo zvyšujú množstvo tuku. Napríklad:

Ihneď po cvičení: Grilovaná kreveta s hnedou ryžou a kúskami ananásu
Štyri až päť hodín po cvičení: Restované kuracie stehná s pečenou brokolicou a kozím syrom Aby som sa vrátil späť k vašej otázke- na vysoko kalorických jedlách po cvičení nie je nič zlé, ale problém prichádza keď nahradí živiny, ktoré vaše telo v tom čase potrebuje. Ak ste chceli svojou diétou trochu zhodiť a zároveň zmaximalizovať obnovu, doba po cvičení by mal byť čas kedy si dáte pár tortilla chipsov, praclíkov alebo popcorn bez masla namiesto vašej obľúbenej horkej čokolády.

admin

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Môžete použiť tieto HTML značky a atribúty: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>