UXDE dot Net

Norbi Update diéta

By -

Diéta Norbi Update nie je len diéta, ale životný štýl. Diétu vymyslel Maďar Norbert Schobert a jej princíp je v zmene stravovacích návykov. Norbert bol kedysi obézny a sám musel vyskúšať množstvo diét. Z týchto znalostí potom napísal knihu – Norbiho tajomstvo.

Princíp diéty Norbi Update

Pri diéte Norbi Update je možné jesť všetko, na čo máte chuť. Celý trik spočíva v množstve skonzumovaného jedla a tiež v jeho správnom načasovaní. Dôležitý je znížený príjem sacharidov v jedlách s nízkym glykemickým indexom a dostatočnom množstve pohybu.

Čo jesť pri diéte Norbi Update

Norbi odporúča v maximálnej miere obmedziť jedlá z múky, obmedziť rafinovaný cukor a vysoko energetické jedlá jesť nanajvýš do dvanástej doobeda. Po zjedení týchto jedál by mala okamžite nasledovať fyzická námaha alebo pohyb. To sú jedlá z Updatu 3.

Strava, ktorá sa konzumuje medzi šiestou hodinou rannou až do tretej hodiny popoludní, sú pomalšie sacharidy, napríklad mlieko, banány, zemiaky alebo ďatle. Norbi ich zaradil do Updatu 2 a radí, aby sa táto strava konzumovala s mierou.

Nakoniec nám zostáva Update 1. Tu sú jedlá s veľmi pomalými sacharidmi a nízkym GI. Môžeme ich konzumovať kedykoľvek medzi šiestou ráno a desiatou večer, ale snažíme sa nimi neprepchávať.

Jedálniček diéty Norbi Update

Zmyslom Norbi Update diéty je obmedziť sacharidy. Ryža a zemiaky sú prílohy, ktoré obsahujú priveľa sacharidov. Prílohy môžete buď vynechať, alebo ich zmenšiť na polovicu a ku grilovanému kuraťu si môžete dať napríklad zeleninu.

Takáto diéta spôsobí, že necítime hlad a ani hladní nie sme. Súčasný človek však konzumuje veľa vysokoenergetických jedál, ktoré pri bežnom spôsobe života telo nestíha stráviť. Prebytočná energia sa nestíha míňať a potom sa uloží v podobe tukov. V modernej dobe nie sme vystavovaní takej fyzickej záťaži, akej boli naši predkovia a preto je na mieste prispôsobiť tomu aj jedálniček a celý životný štýl.

admin

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Môžete použiť tieto HTML značky a atribúty: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>